11 maart 2009

Carnaval Aalst 2009 was weer schitterend!


Aalst vierde op 22, 23 en 24 februari Carnaval en de carnavalisten slaagden er ook dit jaar weer in er een schitterende stoet van te maken. De winnaar bij de grote groepen was Possensje, bij de middelgrote groepen de Zwiejtollekes, en bij de kleine groepen de Sjatrellen. Maar ook vele andere groepen konden me bekoren. 

De groene jury was ook dit jaar van de partij en besloot de prijs uit te reiken aan de losse groep met als thema 'geen zitplaatsen tijdens de prinsenkiezing'. De groep bracht de gebruikte stoelen terug naar de kringwinkel. Een principe dat de groenen enkel kunnen toejuichen. Nu komt het erop aan deze groep te vinden, zodat hij zijn prijs in ontvangst kan nemen... 

2009 was voor mij alleszins een bijzondere carnaval. Ik heb het zoals de politie het graag wou, eens 'nichter bezing'. Niet omdat ik de politie een plezier wou doen, maar omdat ik het dochtertje in mijn buik niet met alcohol wou intoxiceren... Het was alvast haar eerste Carnaval!

Labels: , , , ,